לשימושכם: הספד להדפסה היכול לשמש אתכם בהלוויה, אזכרה או טקס זיכרון, המתאים נאום הספד של חברה, אמא, אבא, אחים, בני זוג ועוד

* הטקסט נכתב בלשון נקבה אך ניתן לשנותו כך שיתאים לשני המינים. ניתן לבצע בו שינויים, להוסיף או להוריד טקסט, זאת בהתאם לרמת הקרבה והמעמד בו אתם אמורים לשאת את הדברים. זכרו, תמיד כדאי ומומלץ להוסיף להספד פן אישי, זה יכול להתבטא בציטוט מוכר של הנפטר, סיפור קצר ועוד.


אמא,

הבוקר נראה כמו כל הבקרים, כל אותם ימים שחוזרים על עצמם במעין מעגל מחזורי.

השמש זרחה, הציפורים מצייצות, קריין החדשות נושא דברים בכל שעה עגולה וילדים קטנים משחקים ברחוב.

היום הזה נראה ממש ככל הימים – הקפה החם, צחצוח השיניים, העיתון, המראות, המקומות הרחובות.

היום הזה נראה ממש כמו כל הימים – ימים שכבר חיינו, ידענו, בכינו וצחקנו.

היום הזה הוא סתם עוד יום של חול, עם פרט אחד קטן שונה ובולט הצובע את השמיים בשחור.

היום הזה הוא היום הראשון בלעדייך, ולמרות שעל פניו הכל נראה אותו הדבר, אנו יודעים שהיום הזה הוא יום שלא נשכח לעולם. יום שלנצח יהיה עבורנו,  כל מי זכה להכיר אותך, לאהוב אותך ולחוש מה זה להיות נאהב על ידך – היום הנורא בעולם.

היום הזה, מלא בדמעות גדולות ושמנות, השוטפות את העולם במלח ומקשות אלינו את הדרך לראות. קשה לדמיין את המחר, המחרתיים, לדמיין איך נשרוד בלעדייך עוד שבוע, שנה או שנתיים.

היום הזה הוא היום בו חיינו קבלו תפנית חדה ואכזרית ולמרות שאנו יודעים שהגיעה השעה לומר שלום – אנו פשוט לא מסוגלים.

היום הזה טומן בסופו עוד אינספור ימים שיגיעו אחריו,  ימים רבים, ארוכים, עצובים, ימים של בכי, כאב, שאלות ללא תשובות ותשובות שלא נעים לשמוע. היום הזה, איך שלא אסתכל עליו, הוא היום הנורא בחיי. כל חיי דמיינתי מתי הוא יגיע וכיצד אחוש, וכעת כשהוא כאן המציאות קשה מכל דמיון והיום הזה נדמה כמו חלום, חלום רע שהפך למציאות.

איך כותבים הספד? לכתבה לחצו כאן

לאיתור כותבי הספדים ונאומים – לחצו כאן!

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה