שני אתרי אינטרנט מנסים לעשות לכם סדר בבלגן ולעדכן אתכם מי מהמפורסמים האוהבים עליכם עדיין איתנו ומי מהם הלכו לעולמם. גלישה באתרים יכולה להעלות מידע מעניין ומפתיע

קרה לכם פעם שצפיתם בסרט, סדרה או סתם נתקלתם בפרצופו של אדם מפורסם ותהיתם אם הוא עדיין בחיים? האתרים "whos alive and whos dead" ו-"dead or alive info" עלו לאוויר במיוחד כדי לספק לכם תשובות לשאלות מסוג זה.

ב-"whos alive and whos dead" תמצאו רשימה ארוכה של שחקנים, זמרים, סופרים ובכלל של אנשים מפורסמים, כאשר ליד כל אחד מהם מצוין האם הוא חי הוא מת. במידה והוא חי תמצאו לצד שמו את הסטטוס שלו (חי או מת),  תאריך הלידה שלו, גילו ובמידה והוא מת יופיע גם תאריך מותו.

האתר השני, "dead or alive info",  מבוסס על תבנית מאוד דומה, רק שבנוסף למידע היבש תמצאו גם מידע נחמד כגון: מפורסמים שמתו לפני גיל 30, מי חיו עד גיל 100, סיבות המוות של מפורסמים, חידונים משעשעים ועוד.

אז את מי כדאי לכם לחפש שם? את כל מי שחשבתם שהוא מת אבל אתם לא ממש בטוחים, שחקנים מסרטים ישנים ואהובים,כוכבים שגדלתם על השירים שלהם, סדרות הטלוויזיה שלהם ועוד.  לדוגמה – מה עם אלקסיס משושלת? ומה לגבי קפטן סטובינג מספינת אהבה? הזקנות החביבות מ"בנות הזהב"? פשוט תתחילו לחפש, מובטח שתמצאו תשובות מפתיעות.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה