מסתבר שכן. אפליקציה בשם "my web will" תאפשר לכם להמשיך לעדכן את עמוד הפייסבוק שלכם לאחר מותכם. איך? כל הפרטים בסרטון שלפניכם

בחודשים האחרונים צצות יותר ויותר אפליקציות שיאפשרו לכם להמשיך לעדכן את עמוד הפייסבוק, המייספייס ואפילו את חשבון הטוויטר שלכם – ובכלל לשמור על קשר עם האנשים האהובים שהותרתם מאחור, גם לאחר מותכם

 נדמה שגם השמיים הם לא הגבול בכל הנוגע לפיתוח אפליקציות חדשות, אבל המוות לא מהווה כבר מכשול. בחודשים האחרונים ניתן למצוא ברשת יותר ויותר כלים אינטרנטיים היכולים לאפשר לכם להמשיך לשמור על קשר רציף עם בני המשפחה והחברים – גם אם אתם כבר מזמן מתים.

בחודש מאי 2011 הועלה ליו-טיוב סרטון וידאו שהציג אפליקציה חדשה בשם "my web will" שתאפשר לכם להמשיך לעדכן את עמוד הפייסבוק שלכם לאחר מותכם.

איך זה עובד? האפליקציה סורקת ומנתחת את כל הסטטוסים שהעלאתם בחייכם לעמוד ועל פי מידע זה ממשיכה לעדכן את העמוד גם לאחר מותכם. על פי המידע שהוצג בסרטון האפליקציה תאפשר לכם גם להתכתב עם הקרובים. כל שעליכם לעשות זה ליצור קשר עם החברה בחייכם, להעניק להם שם משתמש וגישה לחשבון שלכם ולמנות שני אנשי קשר שתפקידם יהיה לבשר ל-my web will על מותכם ומאותו הרגע הם כבר ידאגו לעדכן את עמודכם.

נכון להיום השירות אינו עולה כסף.

 צפו בסרטון הדגמה המסביר בדיוק כיצד עובדים הדברים ומספק מידע נוסף למעוניינים להירשם:

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה