גופתה של הזמרת נמצאה בדירתה שבלונדון ויש שיגידו שמדובר במוות ידוע מראש. כעת היא מצטרפת לשורה ארוכה של זמרים כג'ניס ג'ופלין, ג'ים מוריסון וקורט קוביין – שהלכו לעולם בטרם עת בגיל 27

ביום שבת, ה-23.7.2011, נמצאה הזמרת איימי וינהאוס מתה בדירתה שבלונדון. יש שיגידו שמדובר במוות ידוע מראש, זאת בשל התמכרותה הקשה של הזמרת לסמים. בכל מקרה מדובר באבדה גדולה לעולם המוזיקה, ווינהאוס מצטרפת לשורה ארוכה של זמרים כמו ג'ניס ג'ופלין, ג'ים מוריסון וקורט קוביין – שהלכו לעולם בטרם עת בגיל 27.

עולם המוזיקה הוכה השבוע בתדהמה עם היוודע דבר מותה של הזמרת איימי וינהאוס, ללא ספק אחת הזמרות והיוצרות המשפיעות והמיוחדות שידע עולם המוזיקה בשנים האחרונות.

גופתה של הזמרת נמצאה בדירתה שבלונדוו ביום שבת, ה-27.7.2011, ולמרות שסיבת המוות עדיין לא ידועה, סביר להניח שיש לה קשר להתמכרותה הקשה של הזמרת לסמים.

וינהאוס נולדה בשנת 1983 להורים יהודיים בלונדון ובגיל 16 נשרה מבית הספר ופתחה בקריירה מוזיקלית. אלבומה הראשון "פרנק" יצא בשנת 2003 וזכה להצלחה גדולה. בהמשך הוציאה את אלבומה המפורסם ביותר, black to black, פרויקט שזכה להצלחה מסחררת, בו היה מעורב גם  המפיק המוזיקלי מארק רונסון. האלבום זכה בפרס המרקורי וגם זכה למועמדויות נוספות לפרסים נחשבים.

בשנת 2005 החלה וינהאוס לצרוך מריחואנה, אקסטזי, הרואין וכמו כן לשתות אלכוהול בכמויות

גדולות. התנהגותה של הזמרת הפכה פחות ופחות יציבה ויוצתר ויותר מביכה, ובמהלך השנים האחרונות התאשפזה במכוני גמילה רבים ויצרה אינספור כותרות צהובות ושערורייתיות – לאחר שהופיעה כשהיא מסוממת ושיכורה באירועים שונים כמו גם בהופעותיה.

עם מותה מצטרפת וינהאוס ל"מועדון ה-27", מועדון מפוקפק בו חברים זמרים מצליחים שמצאו את מותם בגיל 27 בשל התמכרותם לסמים, כמו ג'ניס ג'ופלין, ג'ימי הנדריקס, ג'ים מוריסון, קורט קוביין ועוד.

צפו בקליפ והאזינו לשירה של וינהאוס "rehab" העוסק בהתמכרותה לסמים:

לכתבות מגזין ולחדשות נוספות: לחצו כאן

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה