מסתבר שהרבה אנשים מפורסמים מתו בשבוע האחרון, ביניהם מאמנו של מוחמד עלי, המנחה דון קורניליוס ועוד. בואו לקרוא ולהעניק כבוד אחרון לאותם אנשים

בכל יום מתים אנשים ברחבי העולם, אך כאשר מדובר באנשים מפורסמים נדמה שהמוות הופך לאובדן של כולם. בשבוע האחרון הלכו לעולמן מספר דמויות מפורסמות והחלטנו להעניק להן במה אחרונה.

דון קורניליוס – בן 73 במותו 


ב-1 בפברואר נמצא בדירתו המנחה האגדי של תוכנית המוזיקה soul train. קורניליוס הנחה את התוכנית האמריקאית במשך 35 שנה והיה לדמות מפורסמת בתחום המוזיקה בעולם. קורניליוס היה זה שיצר את התוכנית, שספקה במה מכובדת וגדולה לזמרים שחורים, שזכו במשך תקופה ארוכה להתעלמות מצד אמצעי התקשורת, וכמו כן הייתה תוכניתו המקום לראות ולהראות בתחום המוזיקה השחורה באופן כללי. קורניליוס נמצא מת בדירתו כאשר אקדח לצידו והאו ירוי בראשו. משטרת קליפורניה משערת כי מדובר במקרה התאבדות.

 ויסלבה שימבורסקה – בת 88

לאחר מאבק במחלת סרטן הריאות הלכה לעולמה ב-1 בפברואר המשוררת הפולניה  ויסלבה שימבורסקה.  בשנת 1996 הייתה שימבורסקה כלת פרס נובל לספרות והיא הייתה נודעת גם כמעשנת כבדה במיוחד. היא נחשבה למשוררת האהובה ביותר בפולין וזכתה לכינוי "המוצראט של השירה". בין ספרי השירה המפורסמים שלה ניתן למצוא את "אטלנטיס", "סוף והתחלה", "שלהי המאה" ו"בשבח החלומות".

אנג'לו דנדי – בן 90

אנג'לו דנדי, מאמן האגרוף הנודע, אנג'לו דנדי, מת ב-1 בפברואר בגיל 90. דנדי היה מוכר בעיקר כמאמן האיגרוף של מוחמד עלי האגדי, אותו אימן בקרבות הכי מפורסמים שלו. בנוסף אימן דנדי עוד 15 מתאגרפים שכו בתואר אלופי עולם. בשנת 1994 הוא נכנס להיכל התהילה של עולם האגרוף.

איאן אברקומבי – בן 77
השחקן איאן אברקומבי, הזכור בעיקר מהסדרה "סיינפלד", בה גילם את מיסטר פיט (הבוס של איילין) מת ב-28 בינואר. סיבת המוות של אברקומבי לא פורסמה. קריירת המשחק שלה נמשכה במשך 55 שנים ובין היתר הוא שיחק בסרטים "הם יורים גם בסוסים", "רנגו", "גארפילד", "פרנקנשטיין הצעיר" ועוד.

ג'יימס פרנטינו – בן 73

השחקן ג'יימס פרנטינו מת ב-25 בינואר, לאחר שלקה בליבו. פרנטינו היה ידוע בעיקר בזכות משחקו בסדרת הטלוויזיה "שושלת" וכמו כן לקח חלק בסרטים "חברים במבחן", "מבחן תחת אש" ובסדרות "אי אר", "רעם כחול" ועוד.

בן זארה – בן 81

בן גזארה, ללא ספק אחד השחקנים המצוינים והמכובדים של הוליווד הלך לעולמו ב-4 בפברואר ממחלת הסרטן. גזארה, היה שחקן ותיק ומכובד שלקח חלק במחזות רבים בברודווי ואף זכה בפרס הטוני. בשנת ה-70 זכתה הקריירה שלו לעדנה מחודשת עם שורה ארוכה של סרטים, בין היתר "קאפונה", "שומר הבארים", "אושר", "העוקץ הספרדי", ביג לבובסקי", "דוגוויל", "13" ועוד.

זלמן קינג – בן 69

הבמאי זלמן קינג הלךלעולמו ב-3 בפברואר לאחר מאבק ארוך במחלת הסרטן. קינג נחשב לאחד ממלכי הקולנוע האירוטי האיכותי ובין סרטיו ניתן למצוא את "9 וחצי שבועות של שכרון חושים", "סחלב פראי" והסרט והסדרה "יומני הנעל האדומה". הוא החל את דרכו כשחקן ובשנות ה-80 עזב את המשחק לטובת בימוי, הפקה וכתיבה. סרטיו נחשבים לקלאסיקות בתחומם.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה