אמריקנית השוקלת 193 ק"ג, מתה לאחר ששלוש חברות תעופה שונות סרבו להעלות אותה על טיסה בחזרה לניו יורק, שם הייתה אמורה לקבל טיפול רפואי

וילמה סולטז, אשר שקלה 193 ק"ג, מתה בהונגריה, לאחר ששלוש חברות תעופה סרבו לפנות עבורה שלושה מושבים ולאפשר לה לטוס חזרה לניו יורק. סולטז שהתה בהונגריה לצורך חופשה.

צילום מסך: eturbonews.com

סולטז, בת ה-56, טסה עם בעלה להונגריה ב-17 בספטמבר. סולטז, אשר סבלה ממחלת כליות קשה, החליטה לצאת לחופשה כאשר הייתה בהפסקה בין הטיפולים. בני הזוג עדכנן את חברת התעופה "דלתא" על מצבה של האישה והחזרה שלהם לניו יורק הייתה אמורה להתרחש ב-15 באוקטובר. ביום בו עלתה סולטז חזרה, על טיסה של KLM, התבקשה על ידי צוות הטיסה לרדת מהמטוס. לדבריהם הכיסאות במטוס לא היו עומדים בכובד משקלה.

בני הזוג חיכו במשך שעות בשדה התעופה, לאחר שירדו ולאחר מכן הטיסו אותם לפראג, שם היה אמור להמתין להם מטוס, של חברת "דלתא", אשר היה אמור להתאים להטסתה של האישה. למרבה הצער, כאשר הגיעו השניים לפראג, נאמר להם כי לא תוכל לעלות על הטיסה לניו יורק, מכיוון שלא ניתן יהיה להרים אותה אליו (באמצעות מסוע) ולדבריהם גם גלגלי המטוס לא היו עומדים בכובד משקלה.

בני הזוג שבו להונגריה, במטרה להגיע לגרמניה ולעלות למטוס של חברת לופטהאנזה, אשר ייקח אותם לניו יורק. כאשר עמדו להעלות על טיסת לופטהאנזה לניו יורק, באמצעות צוות מיוחד שהופקד על המשימה, לא הצליח הצוות לעלות אותה למטוס. לאחר חצי שעה של ניסיונות, התבקשו השניים, על ידי הקפטן, לעזוב את המטוס. דובר חברת לופטהאנזה מסר בתגובה כי במטוס ישבו 140 נוסעים אשר היו חייבים לצאת לדרך, מכיוון שהלו"ז היה צפוף כי לנוסעים גם חיכתה טיסת קונקשיין בדרך.

בני הזוג נאלצו לשוב להונגריה, אבל כאשר הגיעו לשם חלה החמרה במצבה של האישה, אבל היא סרבה לקבל טיפול רפואי, מכיוון שלא האמינו כי היא תוכל לקבל שם טיפול ראוי. כעבור יומיים מתה האישה.

כעת חברות התעופה אשר סרבו להטיסה, עומדות בפני תביעות ענק. חברות התעופה בתגובה השתתפו בצער משפחתה וטענו כי פשוט היה בלתי אפשרי לעלות אותה למטוס.

פרטי המקרה פורסמו באתר eturbonews.com.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה