מגיש החדשות והעיתונאי עדי טלמור הלך לעולמו ביום שישי, 5 באוגוסט 2011. טלמור, שהיה בן 58 במותו, חלה לפני מספר חודשים במחלת הסרטן ובחר לסיים את חייו בשוויץ בעזרתה של חברת דיגניטאס, העוזרת לחולים במחלות חשוכות מרפא לסיים את חייהם ללא ייסורים

העיתנואי הוותיק עדי טלמור, שהיה ידוע בעיקר מעבודתו כמגיש חדשות, הלך לעולמו בגיל 58. טלמור לקה לפני מספר חודשים בסרטן ריאות מפושט שלא ניתן לרפאו. ביום שישי האחרון, ה-5 באוגוסט 2011, בחר לסיים את חייו בשוויץ בעזרתה של חברת חברת דיגניטאס, המסייעת לחולים חשוכי מרפא לסיים את חייהם ללא סבל וייסורים. הוא היה איש בודד כל חייו, וכך הוא סיים את חייו", סיפר אחיו של טלמור בעת שידור מיוחד בגלי צה"ל.

במכתב הפרידה שהותיר אחריו טלמור כך כתב: "חמישים ושמונה שנים התנהלו חיי בנעימים ועל מי מנוחות, עד שכאבים עזים בצלע החזה אותתו: לא נישלם אך תם. תחנות הבריאות טחנו מהר והכריעו את הדין, סרטן קטלני מפושט בריאה הימנית. רק עוד כמה חודשי חיים. נקודה. מה לי כי אלין: נהניתי כמעט מכל רגע בחיי הלא קצרים ואני מודה לכל מי שהרעיפו עליי חיבה ואהבה, והיו לא מעט כאלה, כמו הרבים סביבי שחיבבתי ואהבתי עד מאוד. תודה לכם על הכל".

לבקשתו של טלמור, גופתו נשרפה ואפרו ניטמן בשוויץ,

טלמור שהיה גם עורך, היה אחד המגישים הבולטים והמזוהים עם תחנת גלי צה"ל, אליה הצטרף כאשר היה בן 27. עם התחנה, בין היתר הוא הגיש את מבזקי חדשות בתכנית "ערב חדש" וגם יזם את הטלפון האדום.

צפו בעדי טלמור בתחילת דרכו ב"ערב חדש":

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה