צפו בפרסומת ישנה של רשת איקאה, שמנסה להעביר מסר ברור מאוד – אם לא תשפצו את הבית ותקנו אצלהם – פשוט תמותו משעמום

לפני כמה וכמה שנים טובות, פרסמה איקאה פרסומת לרשת אשר מציגה בני זוג, שכפי הנראה מצאו את מותם רק בגלל לא נתנו קפיצה לאיקאה. הפרסומת מציגה את השניים, כאשר הם יושבים וקוראים עיתון בסלון ביתם, כאשר לפתע כל ביתם המוזנח מתחיל להתפרק, עד אשר הם מוצאים את מותם.

מתוך הקבר שלה, יוצאת האישה ומגלה שהיא ממש ליד סניף של איקאה ועל המצבה שלה נכתב כי היא מתה משעמום.

האם איקאה באמת יכולה להציל חיים? בואו נזרום אתם ונגיד שכן.

כתבות נוספות

 
global $options; foreach ($options as $value) { if (get_settings( $value['id'] ) === FALSE) { $$value['id'] = $value['std']; } else { $$value['id'] = get_settings( $value['id'] ); } } ?>

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה