מה הייתם עושים לו ידעתם כי לא נותר לכם כמעט זמן לחיות? הסרט המקסים "החיים בלעדי" עוסק בדיוק בנושא זה

ישנם סרטים שכאלה שפשוט נכנסים לכם יש ללב, לא משנה כמה תגידו לעצמכם "זה רק סרט" לא תצליחו לעצור את עצמכם מלהזיל דמעה ולהזדהות עם הדמות הראשית. ניסיתם פעם לדמיין כיצד ייראו החיים שלכם בלעדיים? מה הייתם רוצים להספיק לעשות בטרם תעברו לעולם הבא? מה תרצו להותיר אחריכם? מה תרצו שיזכרו מכם? הסרט הנפלא  "החיים בלעדי" עוסק בדיוק בנושא זה.

אן, בחורה בת 23, נשואה ואם לשתי בנות מקסימות וקטנות, מגלה כי חייה עומדים להסתיים מוקדם מן הצפוי. בעלה מבלה את  רוב זמנו בבטלה, אמה הקרירה שונאת את העולם, אביה שוהה מזה עשר השנים בכלא והיא עצמה עובדת כמנקה באוניברסיטה שלעולם לא תוכל ללמוד בה, מתגוררת בקרוון ישן בחצר ביתה של אמה ומגדלת את בנותיה באהבה.

לאחר שמתברר לה כי לא נותר לה זמן רב לחיות, היא מחליטה למצות כל רגע שנותר לה, להכין את הקרקע ליום שאחרי מותה ולהגשים כמה שיותר חלומות ככל שניתן.

איזבל קואיסט ביימה את הסרט המקסים הזה שיצא לאקרנים בשנת 2003 ושרה פולי, מארק רפואולו, דבי הארי (סולנית להקת בלונדי) וסקוט ספיידמן מככבים בתפקידים הראשיים – ועושים עבודה מצוינת.

הסרט, שהופק על ידי האחים אלמודובר, זכה לביקורות נהדרות ברחבי העולם ולמרות הנושא הכל כך רגיש בו הוא עוסק – הוא מצליח להימנע מקיטש, קלישאות ומתיקות יתר.

אורך הסרט 106 דקות.

תוכלו למצוא אותו בספריות ה-DVD הנבחרות.

צו בטריילר הסרט:

לכתבות נוספות במדור הכנה לפרידה – לחצו כאן 

לכתבות נוספות בנושא התמודדות ותמיכה – לחצו כאן 

לאינדקס מרכזי וקווי תמיכה – לחצו כאן

 

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה