תיכוניסטית מניו יורק צלמה סרטון מיוחד שמטרתו העלאת המודעות למקרי ההתאבדות בקרב בני נוער. הסרטון שלה יצא מהומה גדולה והיא הושעתה מבית הספר

ג'סיקה ברבה, תלמידת תיכון מניו יורק, החליטה להעלות את המודעות לבעיית ההתאבדות בקרב בני נוער. ברבה המציאה ילדה בת 12 בשם היילי בנט, ופתחה לה עמוד פייסבוק מזויף, אשר על הקיר שלו נכתבו דברים פוגעים על ידי חבריה של היילי. מעבר לעמוד הפייסבוק, צלמה ברבה סרטון וידאו, אשר מציג את סיפורה של בנט, אשר על פי עלילת הסרטון התאבדה בתאריך ה-14 במאי.

את הסרטון יצרה ברבה במסגרת פרויקט אשר היה חלק ממסגרת הלימודים שלה, אך למרות ההשקעה הרבה שלה – מצאה עצמה ברבה מושעת מן הלימודים.

הורה אשר יצא לו לצפות בסרטון, הזעזע מהסצנה בה כתוב על המסך "אני רוצה למות". אותו הורה התקשר למשטרה, אשר יצרה קשר עם הנהלת בית הספר והם החליטו להשעות את הילדה מבית הספר למשך 5 ימים.

ברבה מצידה לא מבינה מדוע היא נעשנת וספרה בראיון לתוכנית טלוויזיה ב-NBC כי גם בסרטון וגם בעמוד הפייסבוק מצוין כי מדובר בדמות בדיונית.

ארגון חירות הפרט בניו יורק הוציא הצהרה בה נאמר בין היתר כי על בתי הספר לעודד את חופש הביטוי ולאפשר לתלמידים חשיבה עצמאית גם בנושאים אשר נחשבים לשנויים במחלוקת.

צפו בסרטון אשר חולל את כל המהומה:

כתבות נוספות

 

200 תגובות

  1. מיכל לילך הגיב:

    שלום,

    אני חושבת שזה סרט חובה לנוער ולהורים! כל הכבוד על החשיבה מחוץ לקופסא הזאת ולאכפתיות הלא ברורה מאליה של הנערה שיצרה את הסרט. לא מבינה את בית הספר שהשעה אותה, הוא היה צריך לעודד אותה ולקיים דיון על הסרט שיצרה.

  2. ברסלב מאיר הגיב:

    אם לא אמונה באמת למה חיות ?
    מוקד התפילות של חסידי ברסלב פדיון נפש, סגולות נגד עין הרע , תיקוני נפטרים ואמירת קדיש

    בתרומה סימלית לארוחות צהריים חמות לעניים הגונים

    0504161022

    חסידי ברסלב אור חדש וסיבה טובה לנשמה לחיות !

  3. עמותת בשביל החיים הגיב:

    הצטרפו ועזרו לנו לעורר את הציבור לצעדה ייחודית ביום חמישי 6.6.2013 – (בשעה 19:30).
    הצעדה תתקיים בתל אביב בשעות החשיכה ובדממה, וזאת על מנת לסמל את החושך, תחושת הבדידות והחוסר תקווה של המתאבדים.
    עמותת בשביל החיים (Facebook)

דעתך חשובה - הגב לכתבה