אליזבת טיילור, בטי פורד, סטיב ג'ובס ואיימי ווינהאוס הם רק חלק מהמפורסמים שהלכו השנה לעולמם. בואו להתעדכן ברשימה המלאה

בכל שנה נולדים ילדים חדשים ולצערנו גם עוזבים את העולם הרבה מאוד אנשים. שנת 2011 הייתה שנה בה איבד העולם כמה מהשמות המפורסמים והידועים, שמות של אנשים שהטביעו את חותמם בחיים האלה  בדרכים שונות ולכן לא נשכח אותם כל כך בקלות. רכזנו עבורכם את השמות הבולטים ביותר ורגע לפני שאנו מתחילים את שנת 2012, בואו נפרד מאלו שעזבו אותונו ב-2011.

אליזבת טיילור

בחודש מרץ 2011 הלכה לעולמה בגיל 79 אחת הכוכבות הגדולות ביותר שידע הקולנוע ההוליוודי וגם זכתה בפרס האוסקר פעמיים. טיילור החלה את הקריירה שלה בגיל 10 וכיכבה בלמעלה מ-50 סרטים, ביניהם "חתולה על גג פח לוהט", "קליאופטרה", "אבי הכלה", "ענק", "גלוריה" ועוד. היא נחשבה לאחת הנשים היפות ביותר בעולם וחיה חיים סוערים במהלכם התחתנה שמונה פעמים עם שבעה גברים שונים (לריצ'ארד ברטון נישאה פעמיים). האי סבלה מבעיות בריאותיות שונות במהלך השנים ולבסוף מתה מבעיה בלב.

סטיב ג'ובס

מנכ"ל חברת אפל הראשון, הנחשב לאחד מעשירי העולם, הלך לעולמו בחודש אוקטובר 2011 לאחר שבמשך חודשים הסתובבו שמועות על מחלתו. ג'ובס נחשב לאחת  מדמויות המפתח בחברת אפל ונחשב לאדם הבולט ביותר שהביא לעולם בשנים האחרונות את ה-iphone, ipad, ipad ועוד. למרות שהיה פעיל ממש עד חודשי חייו האחרונים, סבל במהלך השנים ממחלות שונות ואיש לא ידע כמעט עד הרגע האחרון ממה הוא סובל באמת. ב-2003 אובחן כסובל מסרטן הלבלב, ב-2008 גילו כי הוא סובל מחוסר איזון הורמונלי, ב-2009 עבר השתלת כבד וכך זה נמשך עד למותו מסרטן הלבלב.

יוסף שילוח

השחקן יוסף שילוח נפטר ב-3 בינואר 2011 והותיר אחריו שורה ארוכה של תפקידים בתיאטרון, בסדרות ובסרטים שהפכו לקלאסיקה. בין הסרטים הבולטים בהם השתתף: "אלכס חולה אהבה", "ספיחס", "חגיגה בסנוקר" ו"השוטר אזולאי". בטלוויזיה דיבב את דמותו של אריק ברחוב סומסום ובתיאטרון שיחק בין היתר ב"הילד חולם" ו"האשה המופלאה של שבתוכנו", שניהם של חנוך לוין. שילוח נפטר לאחר שבל במשך תקופה ארוכה ממחלת הסרטן.

איימי ווינהאוס
ב-23 ביולי 2011 נדהם העולם לגלות כי הזמרת איימי וויינהאוס הלכה לעולמה בגיל 27. נדמה שלמרות ההיסטוירה הבעייתית המפוארת שלה, שכללה הרבה  סמים, אלכוהול והתנהגות לא צפויה, עדיין איש לא האמין כי הסוף שלה יגיע כל כל מהר. במשך שנות פעילותה הקצרות, הפכה ויינהאוס לאחת הזמרות הבולטות בעולם, עם אלבום מופתי back to black ועם שורה ארוכה של להיטים ועם קול מיוחד שקשה להתעלם ממנו. גופתה של ויינהאוס נמצאה בדירתה שבלונדון ולאחר שעברה נתיחה נשרפה.

ג'ף קונוואי

השחקן שזכור בעיקר כקניקי מהסרט "גריז" (חברו הטוב של ג'ון טרבולטה בסרט), מת לאחר שבמשך שנים ארוכות סבל מהתמכרויות שונות לסמים ואלכוהול. באופן מפתיע למדי, לאחר מותו, לא נמאו בגופו סימנים לשימוש בסמים ועל פי בית החולים בו אושפז במותו, המוות נגרם כתוצאה מזיהום בדם ודלקת ריאות שהסתבכה.

פיטר פאלק
 השחקן שידוע בעיקר בזכות תפקידו בסדרת הטלוויזיה "קולמבו", מת בגיל 83, לאחר שסבל במשך תקופה ארוכה ממחלת האלצהיימר. במהלך הקריירה המפוארת שלו היה מועמד פעמיים לאוסקר, זכה פעם אחת בגלובוס הזהב וזכה גם חמש פעמים בפרס האמי.

בטי פורד

מי שהייתה הגברת הראשונה של ארה"ב בין השנים 1974-1977, הלכה לעולמה ב-8 ביולי 2011 בגיל 93. למרות היותה אשת נשיא לשעבר, נדמה שפורד מפורסמת יותר בזכות מרכז בטי פורד המפורסם, המיועד לגמילה משימוש באלכוהול ותרופות. פורד הקימה את המרכז בשנת 1982, לאחר שסבלה בעצמה מהתמכרות לאלכוהול וכדורי הרגעה. לאחר שנגמלה החליטה להקים את המרכז שפועל עד היום ונחשב לשם דבר בתחום הגמילה.

עדי טלמור
העיתונאי, קריין הרדיו והטלוויזיה הוותיק הלך לעולמו ב-5 באוגוסט 2011, לאחר שבחר לשים לב לחייו בעקבות מאבק ממושך בסרטן הריאה שאובחן כסופני. טלמור השתמש בשירותיו של ארגון דיגניטאס, אשר מסייע לחולים סופניים לסיים את חייהם בכבוד. לאחר מותו נשרפה גופתו והאפר פוזר באגם בשוויץ.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה