מוות הוא נושא מאוד רגיש וכואב, אבל כמו הרבה דברים בחיים הצחוק עוזר להתמודד עמו. אתר אמריקאי לקח את העניין ברצינות ואיגד בתוכו בדיחות בנושא מוות

אין כמו צחוק בריא כדי להתמודד עם מצבים קשים, מתסכלים וכואבים. המוות הוא ללא ספק הדבר הקשה ביותר שאנו נאלצים להתמודד עמו במהלך חיינו ומשפחות רבות יוכלו להעיד שדווקא ברגעים הכל כך עצובים האלה הצחוק עזר להם קצת להשתחרר וסיפק להם מספר דקות של נחת בתוך כל האבל.

האתר e-jokes הקדיש קטגוריה שלמה לנושא המוות ושם תוכלו למצוא בין היתר בדיחות על מוות בתאונה, הצעות לדרכים להיות ממש פוגעים וחסרי טאקט בהלוויה, מוות איטי, החיים שלאחר המוות, נקמה ועוד.

הבדיחות והגגים הקטנים מתוארים באתר ממש כסיפורים קצרצרים ולאחר שמתגברים על ההלם הראשוני תמצאו את עצמכם ללא ספק צוחקים.

לא בטוחים שאתם בנויים לזה? תרגמנו עבורכם טעימה קטנה:

'רפובליקני שוכב על ערש דווי וממש לפני מותו מחליט להפוך לדמוקרטי. חברו שהיה לצידו שאל אותו "אבל הארי? למה? אתה הרי רפובליקני! הארי לא היסס וענה "נכון, אני רפובליקני, אבל מעדיף שאחד מהם ימות ולא אחד משלנו'

"בעל ואשה מקיימים יחסי מין ותוך כדי הבעל מת. הקברן מתקשר לאשה לפני טקס הקבורה ואומר לה "תשמעי, למרות שהוא מת עדיין יש לו זקפה! מה לעשות?". האישה לא היססה ואמרה לו "תחתוך לו את אבר המין ותדחוף לו אותו בתחת". הקברן עשה כבקשתה וממש לפני טקס הקבורה האישה ראתה דמעה זולגת מעיניו של בעלה המת. היא התכופפה אליו ולחשה באוזניו "זה ממש כואב אההה, אולי עכשיו תבין אותי".

למעבר לאתר – לחצו כאן

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה