בניית אתר זיכרון ברשת, כתיבת ספר זיכרון או הקמת פינת זיכרון מיוחדת הן רק חלק מהאופציות העומדות לרשותכן להנצחת אדם מת

הנצחת אדם יקר שהלך לעולמו היא דרך נהדרת להתמודדות עם האובדן ורכישת כבוד אחרון לאדם המת. באמצעות הנצחה נכונה יזכרו את שמו של האדם המת במשך שנים רבות נוספות. ההתעסקות בפעולת ההנצחה גורמת לבני המשפחה קרובים לאדם שאבדו, בעודם מתעסקים בדרך להנציח את חייו, פועלו, תשוקתיו והאיש שהיה כשעוד היה כאן איתנו.

קיימות דרכי הנצחה שונות ונדמה שעם השנים האופציות להנצחה רק הולכות וגדלות. רכזנו עבורכם מספר דרכים נפוצות, באמצעותן תוכלו לשמר את זכרו של האדם היקר לכם.

תרומה כספית להנצחת אדם

תוכלו לבחור גוף כלשהו לתרום לו סכום כסף. אותו גוף יכול להיות מקום עבודתו של האדם המת, מקום בו נהג לבלות, פארק ירוק בקרבת הבית בו חי, תרומה לקבוצת ספורט בה לקח חלק ועוד על פי כל העולה בדעתכם.

תרומה כספית משמעותית היא פריבילגיה שלא מתאפשרת לכולם, במידה ויש ביכולתכם לעשות זאת, תוכלו באמצעות תרומה לדאוג לחדר זיכרון במקום לו תרמת/שלט הנצחה/ אירוע זיכרון ועוד.

למידע נוסף אודות תרומה כספית כדרך הנצחה – לחצו כאן

ספר זיכרון/ביוגרפיה

כתיבת, עריכת והדפסת ספר זיכרון או ביוגרפיה היא דרך נהדרת להנצחת חייו של אדם. בתוך הספר ניתן לאגד את סיפור חייו, תמונותיו, סיפורים של מכרים ובני משפחה, זיכרונות שונים מאותו אדם, סיפורים מצחיקים, שירים שאהב, אירועים בהם לקח חלק ועוד. את הספר ניתן להדפיס במספר עותקים לבני משפחה וחברים, זאת על פי התקציב שעומד לרשותכם. במידה ותבחרו באיש מקצוע שילווה את התהליך הוא

אומנם יהיה גם יקר יותר, אך בסופו תזכו לקבל ספר איכותי ושלם אותו תוכלו להשאיר גם לדורות הבאים.

למידע נוסף אודות כתיבת ספרי זיכרון – לחצו כאן

פינת הנצחה ביתית

אם ברצונכם להנציח את האדם שאבדתם בתוך הבית בו הוא התגורר, פינת זיכרון ביתית היא דרך נהדרת לעשות זאת. ניתן לבחור בפינה שאהב לשהות בה, בחדר עבודה בו נהג לעבוד או סתם בפינה לא מנוצלת בבית, בכדי לרכז בה תמונות, מכתבים, חפצים של אותו אדם או כל דבר אחר שברצונכם להנציח בפינה זו. בכל פעם שיהיה לכם קצת עצוב ותחושו געגוע, תוכלו לגשת אל אותה פינה מיוחדת ולהתייחד עם זכרו של האדם שאבדתם.

למידע נוסף אודות בניית פינת זיכרון ביתית – לחצו כאן

בניית אתר הנצחה באינטרנט

כיום ניתן לעשות כמעט הכל ברשת, גם לבנות אתרי הנצחה ליקרים לנו. בתוך אתר ההנצחה תוכלו לרכז תמונות, סיפורים, מכתבים, סרטוני וידאו משעשעים ומרגשים מטיולים, מסיבות ואירועים משפחתיים, תוכלו לבקש מחברים להיכנס ולכתוב מספר מילים, להדליק באתר נרות נשמה וירטואליים ולעדכן את הגולשים אודות טקסים וימי זיכרון.  באתר ההנצחה אותו תבנו תוכלו לעשות כל העולה בדעתכם, כמובן שהדברים גם תלויים בתקציב הכספי העומד לרשותכם.

למידע נוסף אודות בניית אתר זיכרון והנצחה – לחצו כאן

בניית מצבה מיוחדת

רוב המצבות בהן תתקלו בישראל מאוד דומות האחת לשנייה, חלקן אפילו ממש זהות. מצבה עם נגיעה אישית יכולה להפוך קברו של אדם למקום מיוחד ומרגש, זאת באמצעות הוספת שורה קצרה על המצבה שנוגעת ללבכם או שהייתה קרובה ללבו של המת, באמצעות הוספת פסל מיוחד, פרח יפה או אפילו תמונה. ישנן דרכים רבות להפיכת המצבה למקום עליה לרגל יותר אינטימי ומרגש, אך הכל תלוי בבית העלמין בו נקבר האדם (האם הוא מאפשר בניית מצבות מיוחדות) וכמובן בתקציב הכספי העומד לרשותכם.

למידע נוסף אודות מצבות מיוחדות – לחצו כאן

 

 

 

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה