הספד להדפסה היכול לשמש אתכם בהלוויה, אזכרה או טקס זיכרון, לזכרם של חבר או חברה

* הטקסט נכתב בלשון נקבה אך ניתן לשנותו כך שיתאים לשני המינים. ניתן לבצע בו שינויים, להוסיף או להוריד טקסט, זאת בהתאם לרמת הקרבה והמעמד בו אתם אמורים לשאת את הדברים. זכרו, תמיד כדאי ומומלץ להוסיף להספד פן אישי, זה יכול להתבטא בציטוט מוכר של הנפטר, סיפור קצר ועוד.


אומרים שאין דבר קרוב יותר ממשפחה, אך במקרה שלך, נדמה שהחברות חזקה מהכל, אפילו מקשר דם.

היית לי אשת שיחה, כתף לבכות עליה, חברה לטיולים, ללימודים, למסיבות, לבילויים, לארוחות ולאינספור רגעים חשובים או שוליים, שחווינו את ואני בחיינו הארוכים, שכעת נראים כל כך קצרים.

את השעות בהן בילינו יחד בשיחות אל תוך הלילה, בהתייעצויות, בבדיחות, בצפייה בסרטים, האזנה למוזיקה ובהתלבטויות – הזמן לעולם לא יכול למחוק. כעת, כשאת לא כאן, נדמה שהעולם קטן יותר, קר יותר, ריק יותר, דומם ושומם כאחד.

מעולם לא האמנתי שתעזבי אותנו כל כך מהר, כל כך מוקדם. היה לך עוד כל כך הרבה מה להספיק בחיים האלו, וברגע אחד הכל פסק.

לא ברור כיצד אשרוד את המשך חיי בלעדיך, מאז הלכת כבר היית חסרה לי בכל כך הרבה רגעים, שממש לא ברור לי כיצד ניתן לומר שהחיים ממשיכים.

אז אולי החיים ממשיכים, אבל הם כבר לא אותם חיים מוכרים, נעימים ונוחים. החלל שהותרת בי גדל מיום ליום, ונדמה שאיש או דבר לא יוכלו למלא אותו ולהחזיר את תחושת הבטחון שקננה בי כשעוד היית כאן, וכעת זה נראה כחלום.

לעולם לא אשכח אותך חברתי היקרה, אמשיך לנצח לחשוב מה את היית אומרת, מייעצת ועושה אם חייך היו ממשיכים כהרגלם, כמתוכנן.

אומרים שהזמן עושה את שלו, אך נדמה שבמקרה שלך הזמן רק יגדיל את תחושת הכאב הקשה מנשוא ויגרום לי להתגעגע אליך בכל יום ביומו. אני מבטיחה להשאיר אותך בחיי, נשבעת שלא השאיר אותך כאן לבד, אגיע לבקר בכל הזדמנות, אחשוב עליך בבוקר, בצהריים ובלילה בטרם אלך לישון. אשא אותך איתי לכל מקום, בכל גיל, בכל שלב בחיים, ומי יודע, אולי כך חלק ממך ימשיך לחיות איתי.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה