המוזיקאי המוערך ג'יי ג'יי קייל הלך לעולמו בגיל 74 מהתקף לב. קייל נודע בעיקר בזכות שיתופי הפעולה שלו עם אמנים כמו אריק קלפטון, טום פטי ועוד

המוזיקאי ג'יי ג'יי קייל מת אתמול (שישי) לאחר שסבל מהתקף לב. ג'יי ג'יי קייל היה בן 74 במותו ונחשב לאחד מכותבי השירים המוערכים והטובים של הרוק והפופ האמריקני. הוא מת בבית החולים בקליפורניה. באתר הרשמי שלו נכתב כי מאוד אהב חיות ולכן הם מזמינים את מעריציו לתרום לבית מחסה לחיות בעירם.

קייל נולד באוקלהומה ולאורך הקריירה שלו כתב שירים לאמנים ידועים רבים וזכה להצלחה גדולה. בין האמנים ששרו את שיריו ניתן לציין את טום פטי, קרלוס סנטנה, רנדי קרופורד ואריק קלפטון. עם קלפטון עבד קייל במשך שנים רבות ולשניים היה שיתוף פעולה יצירתי ארוך ועשיר. בשנת 2006 יצרו יחד את האלבום  "The Road to Escondido", עליו זכו בשני פרסי גראמי. בנוסף עבדו יחד על שני אלבומיו האחרונים של קלפטון – "Clapton" ו-"Old Sock".

קייל הוציא במהלך הקריירה שלו יותר מ-10 אלבומי סולו ולמרות שלא זכה להצלחה כאמן סולו זכה להערכה רבה מצד חבריו לתעשייה. בשנת 2006 יצא הסרט הדוקומנטרי "To Tulsa And Back", המתאר את חייו של קייל ואת עבודתו.

צפו בטריילר הסרט:

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה