מסתבר שבעיקר סקס. גלישה ברשת חושפת תופעה די משעשעת ויחד עם זאת גם די עצובה של בני נוער שכל חלומם בחיים זה לעשות סקס והרבה. שאחר כך – אפשר למות בשקט

גלישה ברשת חושפת תופעה די משעשעת ויחד עם זאת גם די עצובה. בני נוער שמתבקשים לענות על השאלה "מה תרצה להספיק בחייך בטרם תמות" שואפים בעיקר לקיים סקס ונושא זה חוזר בדרך זו או אחרת כמעט בכל הסיעיפים בוריאציות שונות. האם זה כל מה שיש להם בראש?

אם תהיה לכם שעה קלה פנויה, נסו למצוא ברשת בלוגים או הודעות מפורומים, שנכתבו על ידי בני נוער שכתבו מה הם אותם דברים שהיו רוצים להספיק טרם מותם. למרות שברור לכולנו שהנוער בישראל מורכב מנערים ונערות החולמים להשיג טרם מותם שלום עולמי, תרופה לאיידס, לזכות באהבת אמת או להספיק לקרוא מספר מסוים של ספרים, אך האמת המצערת (וגם די משעשעת) היא שרוב בני הנוער בישראל של שנות ה-2000 הם לא ממש פילוסופיים גדולים או שוחרי שלום, צדק ואהבה. אם צריך לסכם בקצרה את השאיפות והמטרות אותן הם ירצו להשיג טרם מותם ניתן פשוט לומר שלוש מילים שאומרות הכל " סקס, סמים ורוקנרול".

רשימות בהן נתקלנו הכילו אינספור סעיפים שחזרו על עצמם בווריאציות שונות ולכולן אותה שורה תחתונה – סקס, הרבה סקס ואם אפשר אז כמה שיותר סקס מגוון. לצורך הדגמה, לפניכם חלק מרשימה של נער שהגדיל ראש וכתב 120 דברים שהוא רוצה להספיק בטרם ימות, מה שנקרא בחור עם שאיפות. אותו נער היה רוצה:

"להתפטר, לפטר, לזיין אמא של חבר, לאונן, לקבל מציצה בשירותים של העבודה, לעשות אמבטיה מלאה בשמפניה, לצפות בסרט פורנו מתחילתו ועד סופו, לקיים יחסים הומוסקסואליים, לקיים יחסים הטרוסקסואליים, להשתתף במין קבוצתי, לתבוע מישהו, ללכת לאיבוד, לברוח מהמשטרה, לעשן ג’וינט בבית כנסת, להסניף בחתונה, להזדיין בחתונה, להזדיין בשירותים של מטוס, להקיא במסעדה יוקרתית לתוך הצלחת, לדפוק ולזרוק (אבל רק פעם אחת), לשחות בעירום, לקנות אביזרים בחנות מין, לעשות קרחת, לקבל החזר מביטוח לאומי/ ממס הכנסה, להעלים מס, להרוס מסיבה, להציל חיים (אפילו של סנאי),לצאת עם סלבריטאי, לראות גופה, לאבד את הבתולים…." וכל זה רק על קצה המזלג, כי הרשימה הזו נמשכת ונמשכת. האם שמתם לב למוטיב החוזר על עצמו? האם באמת בני הנוער חולמים רק על סקס? עד כדי כך שאם ישאר להם יום אחד לחיות הם יעדיפו לבלות אותו בהסנפת סמים וקיום אורגיה סוערת עד שינשמו את נשמתם האחרונה?

למרבה השמחה נתקלנו גם בבני נוער שחלומם הוא להספיק להתנשק בגשם, לראות כוכב נופל, להיות כנים, למצוא את הנפש התאומה, לטייל סביב העולם ובאופן כללי הם חולמים להספיק לעשות דברים מרגשים, תמימים ויפים. אם אתם תוהים כיצד הדברים שלהם התקבלו על ידי הגולשים האחרים, עדיף שלא תדעו. מסתבר שמי שמביע כיום רגישות ברשת, דינו לספוג קללות, עלבונות ומכות וירטואליות. מסתבר שבימינו זה לא קול להיות רגיש, אם אתה לא רוצה רק לזיין – עדיף שלא תדבר.

גם אני הייתי פעם נערה, בעבר הלא מאוד מאוד רחוק (כך הייתי רוצה להאמין לפחות), גם אני ידעתי ימים פרועים יותר או פחות, חוויתי חוויות סוערות והעסקתי את ראשי הצעיר והקליל בהרבה שטויות. יחד עם זאת, בכל גיל, אם היו אומרים לי שזמני מוגבל ושאוכל להספיק לעשות רק מספר דברים, גם אם סקס היה אחד מהם, אני בטוחה שהמוח הצעיר והרך שלי היה מצליח לחשוב גם על עוד מספר דברים, לא ממש שטחיים ושלא סובבים רק סביב משגלים וסמים.

לכתבות נוספות בנושא הכנה לפרידה מהחיים – לחצו כאן

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה