ילדיו של גנב מכוניות סדרתי, צפו במרדף של המשטרה אחר אביהם, אשר שודר בטלוויזיה בשידור חי והתסיים בהתאבדותו של האב. כעת האם תובעת את רשת FOX

השבוע הוגשה תביעה מצערת נגד רשת החדשות "FOX"', זאת לאחר שלשני ילדים נגרמה טראומה מכיוון שצפו באביהם מתאבד בשידור חי בטלוויזיה.

האירוע התרחש ב-28 בפסטמבר 2013, כאשר משטרת אריזונה החלה לרדוף אחר ג'ודון רומרו בן ה-32, אשר היה גנב מכוניות סדרתי. רומרו נתפס בשעת מעשה והחל להימלט מכוחות בשעה שהם רודפים אחריו. במהלך המרדף הדרמטי העלתה רשת FOX מסוק לאוויר, שהעביר את אותם רגעים דרמטיים בשידור חי. ילדיו של רומו, בני 15, 13 ו-9 – צפו באותו הזמן במשדר, מבלי שידעו שהם צופים באביהם הנמלט מהחוק.

בשלב מסוים נטש רומרו את הרכב בו נהג, זאת מכיוון שהדלק במיכל אזל והחל להימלט רגלית אל שדה שהיה בסמוך למקום בו נעצר. כאשר כוחות המשטרה החלו לסגור אליו, הוא הוציא את אקדחו וירה לעצמו בראש.

שפרד סמית', המנחה ששידר את הדרמה, צעק "רדו מזה" לחדר הבקרה, כאשר הבין מה עומד להתרחש על המסך. לאחר הפסקה פתאומית התוכנית שבה לשידור וסמית' התנצל בפני הצופים שנאלצו לראות את האירוע הקשה.

אשתו של רומרו, אנג'לה רודריגז, החליטה לפתוח בהליכים משפטיים נגד רשת החדשות המפורסמת, זאת לאחר שפסיכולוג שבדק את הילדים קבע שהם סובלים מתסמינים של פוסט טראומה, שלהן יכולות להיות השלכות ארוכות טווח. מאז המקרה שני הילדים לא חזרו לבית הספר וברשת FOX החליטו לעת עתה שלא להגיב לתביעה.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה