אינדקס העסקים של אתר "AfterLife" הוקם למענכם ולשימושכם, בכדי להקל עליכם את תהליך ארגון ההלוויה, האזכרה והנצחת האדם היקר לכם, בדרך המכובדת ביותר.

באינדקס שלנו תוכלו למצוא מגוון רחב של בתי עסק ונותני שירותים, מכל רחבי הארץ, אשר ישמחו לספק עבורכם את שירותיהם ברגעים הקשים שאתם חווים.

האינדקס מורכב מהקטגוריות הבאות:

אמבולנסים – אמבולנס פרטי

בקטגוריה זו תוכלו למצוא מאגר חברות המספקות שירותי אמבולנס פרטיים בכל רחבי הארץ. אמבולנסים אלו יכולים לשמש אתכם לצורך העברת הגופה ממקום למקום או לצורך הסעת אנשים במצב בריאותי לא טוב אל בית הקברות.

בית משפט לענייני משפחה

בקטגוריה זו תוכלו למצוא רשימה של כל בתי המשפט לענייני משפחה בישראל, כולל כתובת וטלפון ליצירת קשר. מטרתו של בית משפט לענייני משפחה, היא סיוע בפתרון בעיות משפטיות הקשורות לסכסוכים על רקע משפחתי (כגון גירושין, ירושה, צוואות, חלוקת רכוש ועוד).

הטסת גופות

בקטגוריה זו תוכלו למצוא בתי עסק המספקים שירותי הטסת גופות לארץ ולחו"ל, פינוי גופות וכמו כן חלקם עוסקות בארגון הלוויות, טקסי זיכרון, העברת חולים, שירותי אמבולנס פרטי ועוד.  לזרים תוכלו כמובן להוסיף כיתוב אישי

זרי אבל

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של חנויות פרחים ברחבי הארץ, מהן תוכלו להזמין זרים מיוחדים ומכובדים המיועדים לבית הקברות. בין הזרים אותם תוכלו להזמין: זרי גלגל, זר אבל שטוח, זרי אבל וזרי פרחים לאבלים.

מודעות אבל

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי דפוס ובתי עסק שונים המספקים שירותי פרסום, הדבקה, כתיבה והפצת מודעות אבל המיועדותך לתלייה ברחובות או מיועדות לפרסום בעיתונים השונים.

כותבי נאומים והספדים

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של כותבים, אשר ישמחו לספק לכם שירותי תוכן וכתיבה לאזכרות, הלוויות וטקסי זיכרון. השירותים מיועדים בעיקר למי שזקוק לעזרה בכתיבת הספדים, נאומים, ברכות, ביוגרפיות וספרי זיכרון והנצחה.

פינוי דירה – עזבון

בקטגוריה זו תמצאו אנשי מקצוע המתמחים בפינו דירות, עזבונות וירושות. במקום לפנות בעצמכם את דירת האדם היקר שאבדתם, בעודכם מתמודדים עם האובדן, תוכלו להזמין אנשי מקצוע שיבצעו עבורכם את העבודה הכל כך קשה הזו.

 ארונות קבורה

בקטגוריה זו תוכלו למצוא חברות ובתי עסק המספקים ובונים ארונות קבורה, מחירי הארונות, סוגי ארונות שונים ועוד.  בישראל נהוג לקבור בארון בעיקר בבתי עלמין פרטיים במסגרת טקסי קבורה אזרחיים, חילוניים ופרטיים.

בתי עלמין

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של כל בתי העלמין בישראל, שנמצאים תחת הנהלתם ופיקוחם של חברה קדישא – ובהם נערכת קבורה דתית על פי המסורת היהודית.

הסעות

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי עסק המספקים שירותי הסעות בכל רחבי הארץ. שירותי הסעות שימושיים בעיקר ליום הלוויה (לצורך הסעת בני משפחה, חברים ועוד) וגם לצורך הסעת קהל לטקסי זיכרון שונים.

חברה קדישא

בקטגוריה זו תמצאו רשימה של כל משרדי חברות הקדישא ברחבי הארץ, כולל פרטים ליצירת קשר, ציון איש הקשר במקום, המועצה הדתית אליה הם שייכים ומידע חשוב נוסף.

מצבות

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי עסק הבונים מצבות בישראל. חלק מהם מספקים גם שירותים של ניקוי מצבות, עיצוב מצבות, בניית אנדרטאות, פסלי זיכרון והנצחה ועוד.

ספרי זיכרון, ביוגרפיה והנצחה

בקטגוריה זו תמצאו בתי עסק העוסקים בכתיבה, עריכה  והדפסה של  ספרי זיכרון, הנצחה וביוגרפיות. ספרים מסוג זה נחשבים לדרך מכובדת ויצירתית להנצחת אדם יקר שהלך לעולמו, אך סיפור חייו ממשיך לחיות לאחר לכתו.

פסיכולוגים ומטפלים

בקטגוריה זו תמצאו פסיכולוגים ומטפלים המתמחים בעזרה למטופלים המתמודדים עם אובדן, מצבי לחץ, חרדה, דיכאון, פאניקה והסתגלות למציאות אחרת בעקבות טראומה שחוו.

בתי קברות לחיות

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי קברות המיועדים לקוברת חיות מחמד ברחבי הארץ. חלק מהמקומות מספקים שירותי בניית מצבות לבעלי חיים, פינוי גופות בעלי חיים, שריפת גופות בעלי חיים וטיפוח הקברים.

בתי עלמין פרטיים

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי הקברות הפרטיים בארץ, בהם נערכת קבורה חילוניתוקבורה אזרחית. בתי עלמין משמשים את מי שלא מעוניין או לא יכול להיקבר בקבורה דתית בישראל.

השכרת ציוד לאירועים

קטגוריה זו מכילה בתי עסק המספקים שירותי השכרת ציוד לאירועים בכלל ולשבעה וטקסי זיכרון בפרט. באמצעות שימוש בשירותיהם תוכלו לשכור כיסאות, שולחנות, סכו"ם, תאורה, אוהלים, פינות ישיבה ועוד.

כלים חד פעמיים

בקטגוריה זו תוכלו למצוא מאגר של בתי עסק בהם תוכלו לרכוש כלים חד פעמיים. בעת שבעה או אזכרה כלים חד פעמיים מהווים פתרון קל ונוח שיכול לחסוך לכם התסעקות בשטיפת כלים והתעסקות מיותרת במטבח, הן מטעמי נוחות והן מטעמי כשרות. בכל אחת מהחנויות תוכלו לרכוש כוסות, צלחות, סכו"ם, מפות, נרות, מפיות ועוד.

מרכזי וקווי תמיכה

בקטגוריה זו תמצאו מספרי טלפון וכתובות של מרכזי תמיכה ומוקדי תמיכה המתמחים במתן עזרה נפשית בעת התמודדות עם מצבי לחץ, משבר, חרדה, התמודדות עם אובדן, מוות, מצוקה ועודץ

עורכי דין לענייני משפחה

בקטגוריה זו תמצאו מאגר עורכי דין המתמחים בדיני משפחה, צוואה, ירושה, מנהל עזבון, יורשים, ידועים בציבור, חלוקת רכוש, עזבונות, משמורת, הסכמי ממון, התנגדויות ועוד.

קייטרינג לאזכרות ושבעה

בקטגוריה זו תמצאו מאגר של בתי עסק המספקים שירותי קייטרינג בתשלום לאזכרות, שבעה, טקסי זיכרון, אירועים משפחתיים ועוד. מדובר בפתרון נוח למי שלא מעוניין להתעסק בבישולים בימים הקשים.