זה הפתרון היצירתי שמצא תושב העיירה ברוקוויל שבפנסילבניה, שרצה לקחת כמה ימי חופש והחליט לפרסם מודעת אבל המכריזה על מותה של אמו

תושבי העיירה ברוקוויל שבפנסילבניה נדהמו לקרוא בעיתון על מותה של חברתם לעיירה. הם עוד יותר נדהמו לגלות שהאשה חיה ונושמת ומי שפרסם את מודעת האבל הוא בן ה-45 שרצה לארגן לעצמו כמה ימי חופש מהעבודה.

סקוט בנט פרסם מודעת אבל המודיעה על מותה של אמו בעיתון המקומי של העיירה ברוקוויל, ה"ג'פרסוניאן דמוקרט". מסתבר שבנט נעדר מעבודתו במשך מספר ימים, חשש שיפטרו אותו, ולכן החליט להודיעה על מותה של אמו, כתירוץ מוצלח במיוחד להיעדרותו ממקום העבודה.

חבריה וקרובי משפחתה של האם התקשרו המומים אל מערכת העיתון וסיפרו להם שהאשה כלל לא מתה. לצורך הוכחה גם הגיעה האשה עצמה לביקור קצר במערכת, דבר שהבהיר באופן חד משמעי שהיא אכן בחיים.

עורך העיתון ההמום לא פחות הסביר לאשה שמכיוון שבנה הוא זה שמסר את ההודעה היה ברור להם כי זה אכן נכון והם לא טרחו לבדוק את הידיעה.

המשטרה נכנסה אף היא לתמונה, חקרה את המקרה וגילתה כי בנה של האשה עשה זאת בכדי להגן על מקום עבודתו. בנט הואשם על ידי המשטרה בעבירה של "התנהגות לא נאותה".

כתבות נוספות

 

תגובה אחת

  1. אמיר הגיב:

    הזוי לגמרי, אנשים משוגעים

דעתך חשובה - הגב לכתבה