כשלוש שנים לאחר מותו, נקבר אמש (רביעי) לבו של דודו טופז, אשר התאבד ונקבר באוגוסט 2009. הטקס נערך לאחר שהתברר כי לבו וחלק מריאותיו נשמרו במכון לרפואה משפטית באבו כביר

לפני מספר חודשים נחשפה פרשת האיברים והרקמות, אשר נשמרו במכון לרופאה משפטית, באבו כביר, בצנצנות. בין האיברים היה גם לבו של דודו טופז, אשר התאבד ונקבר בחודש אוגוסט 2009.

דודו טופז. צילום מסך מהטלוויזיה

אמש (רביעי) ערכו בני משפחתו של טופז טקס מיוחד, במהלכו נקבר לבו של טופז, זאת לצורך קיום מצוות כבוד המת, במטרה שיזכה במנוחת עולמים. אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, הודיע כי הגיש עתירה נגד המכון המשפטי, בטענה כי מדטבר ב"ביזוי כבוד המת". עוד טען גולדנברג כי בצנצנות היו גם חלק מריאותיו וסיפר כי בתביעתו כי רק לאחרונה נודע לבני המשפחה על הדבר, כשלוש שנים לאחר מותו של טופז. לדבריו הגילוי זעזע את בני המשפחה וגרם להם לעוגמת נפש גדולה.

הפרשה נחשפה בעיתון ידיעות האחרונות, לפני מספר חודשים, אז נודע כי מלבד איבריו של טופז היו במכון גם רקמות ואיברים של כ-8,000 בני אדם, ביניהם רפאל איתן ושוש עטרי.

משרד הבריאות גיבש תוכנית לקבורה המונית של איברי ורקמות הנפטרים, כאשר משפחות אשר יהיו מעוניינות לקבור את איברי יקיריהם בקבר שלהם – יאלצו לפתוח את הקבר ולבצע קבורה נוספת בתשלום.

גולדנברג סיפר לתקשורת כי הוא לא מאחל לשונאים שלו לעבור דבר שכזה, שזה דבר אחד לקבור אדם קרוב פעם אחת, אך זה נורא לקבור אותו פעמיים.

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה