בין היתר חושף הדו"ח המזעזע כי בגופה של וויטני יוסטון נמצאו שרידיהם של תרופות וסמים רבים וגופה של הזמרת היה במצב מזעזע, מלא בחבלות, כוויות, צלקות ועוד

לפני כחודשיים הלכה לעולמה במפתיע הזמרת וויטני יוסטון, אשר גופתה נמצאה באמבטיה, חדר במלון "בברלי הילטון".

כעת מתפרסם דו"ח נתיחת גופתה של הזמרת ופרטים מחקירת מותה, ולמרות שהתוצאות אינן מפתיעות הן גם יחד עם זאת בהחלט לא קלות לקריאה.

מהדו"ח עולה כי בגופה של יוסטון נמצא קוקטייל המורכב משרידיהם של 9 סוגים שונים של תרופות וסמים, ביניהן: מריחואנה, קוקאין, משככי כאבים ועוד. בחדרה של יוסטון נמצאה גם כפית שעליה שרידי קוקאין, אך הכפית הוסתרה על ידי העוזר של יוסטון ונחשפה רק בהמשך.

עוד עולה מהדו"ח כי כשעה לאחר מותה טמפרטורת המים בהם שהתה עמדה על 33 מעלות, לכן סבורים החוקרים כי כשנכנסה אל האמבטיה הטמפרטורה עמדה על 66 מעלות, אך מרוב שהייתה תחת השפעת סמים שונים לא חשה עד כמה היו חמים המים.

על גופתה של יוסטון נמצאו גם כוויות (ככל הנראה כתוצאה מהשהות במים הרותחים) וכמו כן נמצאו חבלות שונות וישנות, שככל הנראה נגרמו לגופה בשל טיפולים פלסטיים וקוסמטיים שונים שעברה.

על גופה של יוסטון נמצאו גם חתכים וחבלות, שלטענת החוקרים מצביעים על חבלה עצמית של הזמרת בגופה. בשל השימוש הממושך שלה בקוקאין נוצר חור במחצית האף שלה ופיה היו 11 שיניים תותבות.


כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה