לורה לייני מככבת בסדרת הטלוויזיה "מזל סרטן", כאשה נשואה המגלה כי היא גוססת מסרטן ומחליטה למצות את חייה עד תום. למרות שזה נשמע כמו מלודרמה סוחטת דמעות – מדובר בסדרה צינית, משעשעת ונעימה לצפייה

 מסתבר שמוות הוא לא תמיד מסמן את הסוף. בסדרה "מזל סרטן" (the big c), של רשת Showtime, הדמות הראשית מגלה שהמוות הקרב שלה הוא גם התחלה חדשה.

קאתי, מורה בת 40 פלוס, נשואה ואם לבן מתבגר, מגלה ביום בהיר אחד כי חלתה בסרטן ולא נותר לה זמן רב לחיות. במקום לשבת בבית ולרחם על עצמה, היא מחליטה שלא לספר לאיש על מחלתה ומתחילה לחיות את החיים שתמיד רצתה לחיות: היא מעיפה את בעלה מהבית, יוצאת עם גבר שחור ומדהים, מפלרטטת עם הרופא הצעיר והחתיך שלה, לוקחת אקסטזי, לומדת לצחוק, לבלות ולמצות כל רגע שנשאר לה. במקביל היא גם מתכוננת לפרידה מבנה ומכינה את הקרקע לחיים שלאחר מותה.

על פניו העלילה נשמעת כמו סיפור סוחט דמעות, שיש צורך להכין חיבלת טישו צמודה לצפייה בו, אך לצען האמת מדובר בקומדיה קלילה, עם שחקנים נפלאים, תסריט חכם וכן, גם עם כמה סצנות מרגשות, אבל לא כאלו שיגרמו לכם לפרוץ בבכי חסר מעצורים.

הסדרה שעונתה השנייה תשודר בקרוב בישראל זוכה להצלחה גדולה בארה"ב ונחשבת ליורשת של "עמוק באדמה" שירדה מן המסכים לפני מספר שנים ועסקה גם היא במוות חצי חיוך וקריצה.

בתפקידים הראשיים מככבים: לורה לייני כקאתי (הזכורה בעיקר מ"המופע של טרומן", "אהבה זה כל הסיפור", "יומני האומנת") שזכתה על תפקידה בסדרה בפרס גלובוס הזהב. את בעלה מגלם אוליבר פלאט (הזכור מ"2012", "פרוסט/ניקסון") וגם: סינת'יה ניקסון (מירנדה מ"סקס והעיר הגדולה"), ריאן קוקס ("אקס מן 2"), פיליס סומרוויל ("ילדים קטנים", "הסיפור המופלא של בנג'מין באטן"), ריד סקוט ("My Boys") וג'ון בנג'מין היקי ("ידוע לשמצה") ושחקנים נהדרים נוספים המגיחים להופעות אורח כמו ליאם ניסן ועוד.

לאתר הרשמי של הסדרה – לחצו כאן

צפו בטריילר הסדרה:

לכתבות נוספות בנושא הכנה לפרידה – לחצו כאן

כתבות נוספות

    None Found

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה