לשימושכם: הספד להדפסה היכול לשמש אתכם בהלוויה, אזכרה או טקס זיכרון, לזכרם של אבא, אמא, סבא או סבתא

* הטקסט נכתב בלשון נקבה אך ניתן לשנותו כך שיתאים לשני המינים. ניתן לבצע בו שינויים, להוסיף או להוריד טקסט, זאת בהתאם לרמת הקרבה והמעמד בו אתם אמורים לשאת את הדברים. זכרו, תמיד כדאי ומומלץ להוסיף להספד פן אישי, זה יכול להתבטא בציטוט מוכר של הנפטר, סיפור קצר ועוד.


החיוך החם, הצחוק המתגלגל, החיבוק המנחם, החכמה, הניסיון וכל מה שאפיין בעינינו דמותך, בורחים מבין אצבעותינו ביום אחד כל כך נורא.

היום הוא היום בו מתחילה שארית חיינו וכולנו, בני משפחה וחברים הולכים כאחד אל עבר הלא נודע. אל חיים שלמים, ארוכים, הנראים כעת בלתי אפשריים – כי אתה כבר לא כאן.

אתה כבר לא כאן ורק אתמול היית, מלא חיים, אהבה, ראשך עמוס בחלומות בלתי מוגשמים שעוד רצית להספיק וכנגד ניצבים בשורה מתוחה וגאה כל אותם החלומות שכבר הגשמת והפכת למציאות.

איך אומרים שלום ונפרדים כשיש עדיין כל כך הרבה מה להגיד ולהספיק. איך מפנימים את הידיעה הקשה שאתה כבר לא כאן ושהחל מהיום עלינו להסתדר בלעדיך בעולם.

העולם הזה, שהיה כל כך מוכר, נעים ונוח, הפך בין רגע למקום קודר, קריר, מקום שקשה למצוא בו סיבה אחת טובה לשמוח.

ויחד עם זאת, בעיקר בשבילך, נמצא את הכוחות להרים את ראשינו ונמשיך מהנקודה בה הפסקת אתה, גם אם זה יהיה קשה מנשוא.

אנו בטוחים שממרום השמיים תמשיך עם טיפות הגשם וקרני השמש חמות את ליבנו לחמם ותשטוף על רגע של כאב.

היה רגוע ובטוח שגם כשיחלפו השנים, דמותך תיוותר בזיכרוננו חרוטה, צרובה ודבר לא ישנה או יפחית את האהבה הגדולה שיצרנו יחד, כשעוד היית איתנו, ולכתך מאיתנו היה רק בגדר חלום רע. מקווים שכמו הקלישאה הידועה "הזמן יעשה את שלו", אך מתפללים שהזמן לא ירחיק אותך מלבנו. שתמיד תחיה כאן איתנו, בדרך זו או אחרת, תמיד נראה, נשמע ונריח אותך, גם אם פיזית – אתה כבר לא ממש כאן.

לכתבות נוספות בנושא התמודדות עם מוות ומנהגי אבלות!

כתבות נוספות

    None Found

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה