נדמה שכיום, בעידן האינטרנט, אתר זיכרון הוא הדרך הטובה, הנוחה והמכובדת ביותר להנצחת אדם שהלך לעולמו. על הדברים שחשוב שיופיעו באותו אתר, סדר גודל של מחירים ומידע נוסף שיעזור לכם להנציח את יקיריכם ברשת

בניית אתר הנצחה וזיכרון היא אחת הדרכים הטובות, אם לא הטובה שבהן, בכדי להנציח את יקירכם. באתר תוכלו לרכז תמונות, זכרונות, סיפורים, קטעי וידאו ועוד, כאשר הכל פתוח לבני משפחתו של המת, חבריו, מכריו וגם סתם אנשים שהגיעו אל האתר במקרה. כולם יכולים לזכור אותו כפי שהיה בחייו ואפילו יכולים לקחת חלק בהנצחתו באמצעות הדלקת נר נשמה, כתיבה בספר זיכרונות ועוד

ממש כשם שכמעט לכל אדם חי יש כיום עמוד פייסבוק או לפחות כתובת דואר אלקטרונית, כך להרבה מאוד אנשים שכבר לא עמנו, יש כיום אתרי הנצחה וזיכרון. למרות רתיעתם של אנשים רבים מפני דרך ההנצחה הוירטואלית והמודרנית, ללא ספק מדובר באחת הדרכים היעילות והמכובדות ביותר להנצחת אדם אהוב שמת.

אתר הנצחה הוא מעין פינת זיכרון וירטואלית, המוקדשת כל כולה לאדם המת. הוא יכול להיות עצוב ומרגש, יכול להיות שמח ותוסס כפי שהיה בחייו ויכול גם להיות מורכב משילוב של השניים.

ממה בעצם מורכב אתר הנצחה?

אתר ההנצחה שתחליטו לבנות יהיה מורכב ממה שאתם תחליטו שיהיה בו. הוא יכול להיות אתר קטן המורכב מדפים בודדים המכילים מספר תמונות, ביוגרפיה של האדם המת והספדים שנכתבו על ידי בני המשפחה. מצד שני, אתר הנצחה יכול להיות עולם ומלואו, להכיל חיים שלמים שלמרות שהסתיימו עם מותו של האדם – הם ממשיכים לחיות ברשת. אתר הנצחה מושקע וגדול יכיל תמונות רבות, קטעי וידאו, הספדים של בני משפחה, ספר זיכרון וירטואלי בו יוכלו בני משפחה, חברים וסתם גולשים לכתוב עמה מילים לזכרו של האדם המת, להדליק לו נרות נשמה וירטואליים, לשתף בסיפורים מצחיקים, צפייה בקטעים מסרטים שאהב, האזנה לשירים, ובעצם כל מה שעולה בראשכם וניתן ליישום באינטרנט.

במידה ואתם לא בטוחים מהו האתר המתאים לכם וליקירכם הדרך הטובה ביותר היא פשוט לשוטט בין אתרים של אחרים. דוגמה טובה יכולה לספק לכם אתרים של אישים מפורסמים, בארץ ובעולם, שלרוב מכילים קטגוריות ופונקציות רבות יותר מאתר רגיל.


מתוך האתר לזכרה של עופרה חזה – למעבר לאתר לחצו כאן

כמה עולה בניית אתר הנצחה?

מחיר אתר הנצחה יכול לא לעלות לכם כלום, זאת במידה ותחליטו לבנות אותו בעצמכם באמצעות מערכת כמו וורדפרס הפתוחה לכולם ללא תשלום. יחד עם זאת מחירו של אתר הנצחה יכול גם להגיע לאלפי שקלים וגם לעשרות אלפי שקלים, הכל תלוי בכמה כסף וזמן תרצו ותוכלו להשקיע בו וכמה פונקציות מיוחדות תרצו שיכיל. אתר ממוצע, מכובד ויפה יעלה לכם בין 2500 ל-3500 שקלים. זהו ללא ספק לא מחיר בשמים לפרויקט הנצחה שילווה אתכם ואת בני משפחתכם לנצח ויותיר מזכרת יפה מהאדם גם שנים רבות לאחר שגם אתם כבר לא תהיו כאן.

מתוך האתר לזכרה של מרלין מונרו – למעבר לאתר לחצו כאן

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה