כלים חד פעמיים


לפניכם מאגר בתי עסק ונותני שירות המספקים כלים חד פעמיים בישראל. בעת שבעה ואזכרה נהוג לארח את האורחים המגיעים לניחום אבלים בכיבוד קל או בארוחות של ממש (תלוי ברצון המשפחה האבלה שבביתה נערכת השבעה/אזכרה). אירוח כרוך תמיד גם בשימוש בכלים רבים, הנועדו לאכילה או להגשה, דבר היוצר מצב בו יש צורך בשטיפת כלים רבה. במידה ותבחרו לרכוש כלים חד פעמיים תוכלו לחסוך מעצמכם את ההתעסקות בשטיפת כלים וגם תוכלו לדעת כי הכלים בהם אתם מגישים את הכיבוד מתאימים גם לאורחים שומרי כשרות. במאגר זה תמצאו בתי עסק המוכרים כלים חד פעמיים לאזכרה, לשבע ובכלל. בין היתר תוכלו למצוא כלים ופריטים כגון: כלי הגשה, צלחות, כוסות שתהיה קלה, כוסות שתהיה חמה, סכו"ם חד פעמי, מפות, מפיות, ועוד. ברשימה זו תוכלו למצוא את בתי העסק ופרטים ליצירת קשר עמם הכוללים מספר טלפון, כתובת ולינק לאתר אינטרנט במידה ויש.


סיבה למסיבה

סיבה למסיבה
צפיות 1467

סיבה למסיבה מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בהרברט סמואל 5 בעיר חדרה לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

חד פעמי

חד פעמי
צפיות 699

חד פעמי מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בהרצל 40 בעיר בת ים לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

עמית כלים חד פעמיים

עמית כלים חד פעמיים
צפיות 1059

עמית כלים חד פעמיים מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה ביוחנן הסנדלר 19 בעיר כפר סבא לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

אמי חד פעמי לכל אירוע

אמי חד פעמי לכל אירוע
צפיות 740

אמי חד פעמי לכל אירוע מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה ברבי עקיבא 2 בעיר הרצליה לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

אחד פעמי

אחד פעמי
צפיות 1002

אחד פעמי מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בהמנוף 4 בעיר רחובות לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

איזי פור יו

איזי פור יו
צפיות 1415

איזי פור יו מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה ב בעיר רמת השרון לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

החיים הקלים

החיים הקלים
צפיות 757

החיים הקלים מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בא.ת מתחם ביטן בעיר אשקלון לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

אילן – כלים חד פעמיים

אילן – כלים חד פעמיים
צפיות 938

אילן – כלים חד פעמיים מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה במבצע יואב 49 בעיר באר שבע לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

עמית כלים חד פעמיים

עמית כלים חד פעמיים
צפיות 654

עמית כלים חד פעמיים מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בהזית 5 בעיר חולון לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.

גולדקלין

גולדקלין
צפיות 756

גולדקלין מוכרים ומשווקים כלים חד פעמיים. כתובת העסק הנה בשדרות הציונות 17 בעיר חיפה לחץ על פרטים נוספים ליצירת קשר וטלפון העסק.