הספד להדפסה היכול לשמש אתכם בהלוויה, אזכרה או טקס זיכרון, לזכרם של אבא, אמא, ועוד

* הטקסט נכתב בלשון נקבה אך ניתן לשנותו כך שיתאים לשני המינים. ניתן לבצע בו שינויים, להוסיף או להוריד טקסט, זאת בהתאם לרמת הקרבה והמעמד בו אתם אמורים לשאת את הדברים. זכרו, תמיד כדאי ומומלץ להוסיף להספד פן אישי, זה יכול להתבטא בציטוט מוכר של הנפטר, סיפור קצר ועוד.

אמא שלי,
כמה אהבה וחום יכולה אישה אחת להכיל בתוכה? מסתבר שהרבה ושאין גבול לאהבה. למרות שכעת אינך כאן, נדמה שהתחושה היא שאת ממשיכה לחיות בתוכי.

עדיין שומע את קולך, מרגיש את חיבוקך,  חש שמחה, הקלה והרבה כאב ביודעי שאת כעת בעולם טוב יותר. עולם שגם אם הוא רחוק ממני עד אין קץ, הוא עדיין לא יכול להפריד בינינו ולהרוס את כל מה שנבנה בינינו במרוצת השנים, שנים בהן למדת ממך כל דבר שאני יודע היום.

למדת אותי מטעויותיך, הענקת לי מחכמתך. היית לצידי בטוב וברע, מבלי לשפוט ומבלי למצמץ.

הצעד הראשון שלי בעולם הזה נעשה תחת עיניך המשגיחות. מאז אותו צעד כושל ומרגש, ליוות אותי בכל אחד מצעדי בחיים, כשאת עדיין מתרגשת, אוהבת ותומכת. תמיד מנסה לוודא שלא אפול, שלא אפצע, שלא אפגע, וגם כשזה כבר קרה תמיד היית שם לצידי, בכדי להרים אותי, לחבוש כל פצע, לטפל ולתת נשיקה.

החיים מלאים במכות וחבטות, אך נדמה שהקשה שבהן קרתה ברגע בו הלכת מאיתנו. תמיד לקחתי אותך כמובן מאליו, האמנתי שתמיד תהיי שם עבורי וכעת התחושה היא שנפלתי על פני בחוזקה ופשוט אין מי שירים אותי.

יותר לא יהיה מי שיאמר לי בקול נינוח, רגוע ובטוח, שהכל יהיה בסדר. והרי איך יכול להיות בסדר כשאת לא כאן?

נדמה שאין מילים שיכולות לתאר את הכאב המציף אותי היום, אותו כאב חד המלווה בהרבה חששות, חוסר וודאות ותחושה שכלום כבר לא יחזור להיות אותו הדבר. דבר אחד בטוח, אהבתי אליך לא תפחת, לא תשתנה, לא תשכח ולא תעלים מן העין והלב את כל מה שהיית, את מי שאת. מקווה שהזמן באמת יעשה את שלו, כמו שתמיד היית אומרת, אך יודע שכל הזמן שבעולם – לא יגרום לי לאהוב אותך פחות ולהתגעגע אליך בכל דקה, בכל יום, בשארית ימי חיי.

איך כותבים הספד? לכתבה לחצו כאן

לאיתור כותבי הספדים ונאומים – לחצו כאן!

כתבות נוספות

 

0 תגובות

אתה יכול להיות הראשון להגיב לכתבה.

דעתך חשובה - הגב לכתבה